Критерії оцінювання самоаналізу
уроку:
1. Місце уроку в темі,
розділі, курсі; його зв'язок з попереднім матеріалом та роль у вивченні наступного;
специфіка уроку та його тип
2. Обгрунтування
вибору форм і методів роботи на уроці з урахуванням змісту та типу уроку, реальних
характеристик навчальних можливостей учнів
3. Раціональність
розподілу часу між етапами уроку, логічність переходу від одного етапу до
іншого
4. Організація роботи класу:
•забезпечення високої працездатності
учнів на уроці
(яким чином)
•контроль засвоєння знань,
умінь і навичок (яким чином
•використання засобів
навчання (як та з якою метою)
• атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння на уроці
Реалізація
мети уроку (реалізована чи ні; якщо ні, то чому)
|