Принципи особистісно
орієнтованого підходу до навчання і виховання, що випливають з педагогічних
ідей В.О Сухомлинського
1.
Принцип неповторності кожної дитини.
2.
Принцип визнання відсутності нездібних дітей.
3.
Принцип урахування нерівності розумових здібностей дітей.
4.
Принцип індивідуалізації навчально-виховного процесу.
5.
Принцип врахування індивідуальних особливостей учнів.
6.
Визнання кожного учня особистістю.
7.
Принцип отримання позитивних почуттів від навчання.
8.
Принцип навчання через подолання труднощів.
9.
Принцип дослідницького підходу до предмета вивчення.
10.
Принцип обов’язковості самостійної розумової праці учнів
у процесі навчання.
11.
Принцип людяності, чуйності і тактовності по відношенню
до учнів.
12.
Принцип розуміння оцінки
знань учнів як інструменту виховання.
|